Besök

Då va ännu en dag avklarad och helgen närmar sig sakta men säkert! Haha någon som märker att jag längtar tills vi får besök?;)

Idag tog jag det bara lugnt tills att jag skulle börja göra mig ordning för att dra mig in till stan. Vädret ville helt enkelt inte spricka upp så blev ingen promenad. Men va som sagt in till stan och gick runt med en vän som va på besök här nere. Efter att vi strosat runt lite så gick vi och åt middag och senare så gick vi och satte oss på ett fik och pratade av oss lite. Så skönt att ha en tjej kompis att prata av sig ibland, även om jag bor med min bästa vän så är det skönt med lite variation.

Blir nog en relativt tidig kväll, får inte riktigt ordning på min sömn just nu, vaknar på nätterna och tidigt på morgonen så känns som att jag bara vill sova en hel natt utan någon mardröm så skulle jag vara väldigt tacksam. Eftersom jag drömmer mardrömmar också så märker jag att jag spänner mig så mycket när jag sover så vaknar nästan alltid med huvudvärk som håller i sig.

Men som sagt nu hoppas jag de kan försvinna och jag får sova i fred.

Godnatt sov så gott! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
www.w3.org www.w3.org