27 Juni 2013

Lång dag som vanligt och fullt upp men med bra besked.

Igår va det som vanligt jobb som stod på schemat. Slutade halv fem och skyndade för att hinna med tåget in till stan. Väl inne i stan väntade det löpträning med "We run Sthlm". Men den här gången va jag lite extra nervös eftersom vi skulle springa intervaller och det har jag nog inte gjort sedan jag spelade fotboll. Va ett riktigt gris pass med 70-20 gånger 4 gånger 3 sett. Kan säga så mycket som att jag känner det verkligen i benen idag. Underbar känsla. Jag köpte även shorts igår efter att vi sprungit. På tok för varmt att springa i långbyxor nu så va dags att köpa ett par. Blev ett par Nike 2 in 1 shorts.

Vad hände mer igår då?
Jo det va nämligen så att vi fick reda på att vi fick lägenheten vi hoppats på. Så nu får vi bo där i 6 månader och vi flyttar till Täby redan på lördag så nu blir det snabba ryck med flyttpackningen. Tror vi kommer trivas så bra med den lägenheten, jätte fint kök och badrum vilket känns viktigast för mig sedan är resten av lägenheten också jätte fin. Kommer bli super dethär. Får 30 sekunder till jobbet också vilket inte är helt fel.
Apropå jobbet också, fick veta igår att jag kommer få fortsätta som jag gör nu efter semestern också!
Nämnde jag att jag fått bra besked igår!? Så otroligt tacksam för allt jag har och livet jag lever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
www.w3.org www.w3.org