13 Maj 2013

Hej!

Idag har det varit en lång dag och är fortfarande inte hemma utan sitter på tåget påväg hem. Har jobbat kvart i åtta till fyra idag och som ni kanske såg i inlägget innan så tog jag mig en morgon PW innan frukosten. Absolut bästa sättet att börja morgonen, gäller bara att ta sig upp ur sängen. När jag slutade idag så satt jag kvar och väntade på Amelie och Denise som förra veckan för att ta en springtur runt sjön i Täby. Roligt med lite omväxling att springa andra rundor och med sällskap istället för musiken, man får sig även lite gott skratt när man springer med Denise som ska knäppa kort när vi springer och idag va de en fågel som gav igen och bajsade på henne! haha Amelie och jag fick oss iallafall ett gott skatt även om inte Denise va lika glad. skadeglädjen är den enda sanna glädjen!;) Men sedan är det så skönt att komma hem och kasta sig i duschen för att sedan slå sig ner i soffan och äta middag. Ska dock nu när jag kommer hem göra squatsen som jag fortfarande håller på med och idag är det 140st som gäller. Kämpa kämpa!

Nej nu ska jag byta till tunnelbanan, kanske slänger upp ett inlägg till ikväll.

Love love

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
www.w3.org www.w3.org