Dagen innan den stora dagen.

Torsdag idag men känns som fredag, dagen har varit så otroligt lång och nu känner jag inte för att lyfta ett finger till. Började morgonen med att plocka och städa upp, diskade, och hängde in ren tvätt i garderoben. Sedan var det dags att gå till jobbet och hela den här veckan och förra veckan tycker jag varit jätte långa på jobbet. Tog en preomenad när jag hade rast så jag fick lite luft och det började regna och blåsa redan då så vi bestämde oss för att vara inne resten av dagen, när det bara var jag och några barn kvar så tog jag fram surfplattan (ipaden)  slog på film och åt lite frukt, var så mysigt att ha en lugn stund innan alla barn gick hem. 
 
Nu ser jag fram imot morgondagen och längrar så för då rullar bilen mot älskade Sundsvall och familjen <3 
När pontus kommer hem så ska vi göra en god middag sedan blir det att krypa ner och ladda för imorgon, det bara pirrar i magen när jag tänker på att vi faktiskt åker hemmåt. Helt underbar känsla samtidigt som det är lite läskigt att jag faktiskt känner så. Det är ju faktiskt bara "hem" vi ska och inget främmande väntar.
Älskar min familj så, skulle göra vad som helst för dom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
www.w3.org www.w3.org