Sick sick and sick

Som jag misstänkte så blev min förkylning bara sämre och var helt tung i huvudet igår på jobbet, så bestämde mig för att stanna hemma idag från jobbet. 
Har bara legat i soffan hela dagen, ätit jordgubbar, vindruvor och nutella. Känner mig trött sjukt trött och är less på att vara förkyld -min näsa exploderar snart. Nu vill jag bara träna igen, hade kommit igång sjukt bra med den. 
 
Nej nu är det slut på gnällandet, är inte direkt döende. Jag kommer bli bättre och det är snart. Då ska jag träna, äta bra och faktiskt ha en storstädning hemma. Märkt på senaste tiden att det är lite fusk städat sedan vi flyttat in och skulle behöva gå runt med en trasa och dra av lite överallt. Ska även köpa nya gardiner till sovrummet och få upp dom. Kommer nog ha en del hemam fix i helgen med andra ord. Skulle egentligen vilja göra om lite hemma också, är inte helt nöjd med allt men vet inte riktigt hur jag ska göra för att få till det heller.. Får fundera lite mer på det, kanske kallar upp Denise så hon får hjälpa mig. Du kan få dit första jobb som inredare ;)  Hon är så duktig på att fixa hemma så skulle det vara någon jag skulle ge helt fria händer till att fixa vårat hem skulle det vara hon! 
 
 
 
 
Bilden är från i måndags innan jag skulle cykla till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
www.w3.org www.w3.org