Hem mot Sundsvall!

2 timmar och 5 min kvar tills jag är hemma i Sundsvall. Kommer sluta med att jag har skavsår i rumpan efter den här dagen. Vi hade nämligen studiedag på jobbet så vi var på en annan förskola och arbetade med den praktiska biten så vi satt där från halv nio till fyra. Tycker det är roligt att sitta ner och diskutera saker och känns bra efter när man verkligen fått tid på sig att prata ihop sig. 
Direkt när vi slutat åkte jag in till centralen och köpte på mig lite gott och blandat så jag kunde äta på tåget, hade glömt hur jobbigt det var att åka roslagsbanan och tunnelbana. Folk bara trycker sig fram och har ingen respekt för andra och tyvärr måste man bara hänga på då för att ens ta sig fram. Tackar gudarna att jag inte åker in till stan så ofta kommunalt utan tar bilen.

Just nu längtar jag bara till att komma fram, som jag sa tidigare har väldigt ont i min rumpa så försöker ligga ner, tur jag inte har någon bredvid mig så jag kan rulla ihop mig på två säten.

Tidsfördriv på tåget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
www.w3.org www.w3.org